Податкова ускладнила життя імпортерам алкоголю

26 Липень'11

Теги: імпортер

Найбільші імпортери і продавці елітного імпортного алкоголю зазнали перевірок податкової служби. Податківці вимагають, щоб дата розливу збігалася з датою випуску акцизної марки. Через це половина ринку опинилася поза законом, оскільки лише половина завезеного обсягу випущена в поточному році.

"З початку минулого місяця податківці почали застосовувати норму Податкового кодексу, яка вимагає, щоб дата випуску продукції збігалася з датою випуску акцизної марки, - наводить видання скаргу топ-менеджера однієї з компаній. - Виходить, сьогодні на законних підставах не можна продати жодної пляшки витриманого коньяку, з полиць повинен бути вилучений весь віскі, потрібно забути про будь-які вина, випущені до 2011 року". "Мінімальний термін витримки віскі та коньяку - три роки, столового вина - рік, марочного - два. Витягу не потребують тільки горілка і українські вина нижнього цінового сегмента", - обурюється ще один імпортер.

"Норма схвалювалась для того, щоб вітчизняні виробники не клеїли на продукцію цього року дешевші торішні марки, випущені ще до підвищення акцизу", - говорить менеджер з імпорту компанії Вінфорт Павло Глазов. "Ми ж закупили більш дорогі марки, випущені цього року, і не підозрювали, що податкова буде трактувати цю норму саме так", - обурюється топ-менеджер однієї з алкогольних компаній.

У Державній податковій службі здивовані таким ставленням підприємців. "Закон є закон, і його потрібно виконувати. Якщо імпортери знали, що будуть ввозити алкоголь 2005 року, то вони ще тоді повинні були потурбуватися про те, щоб закупити марки. А зараз невідповідна марка може зацікавити силові відомства", - розповіло на умовах анонімності джерело в ДПС.

За матеріалами Коммерсант-Україна

RedTram Україна