Китай зайняв друге місце на споживчому ринку розкішних товарів

22 Вересень'09

Теги: ринок

Китай увійшов до числа найсильніших країн за купівельною спроможністю розкішних автомобілів у світі. Згідно з останніми статистичними даними, світові продажі BMW Group у порівнянні з аналогічним періодом минулого року впали на 19%, хоча продажі в Китаї виросли на 26%.

Тенденція на китайському ринку розкішних товарів як і раніше поліпшується, незважаючи на те, що фінансова криза в Європі, США і Японії привела до зниження попиту на розкішні марки, пише видання "Женьмінь Жибао".

У цей час споживання товарів розкоші в Китаї становить 25% від світового ринку. Китай, уперше обігнавши Сполучені Штати, заволодів "сріблом" серед найбільших у світі споживачів предметів розкоші.

За матеріалами K2Kapital

RedTram Україна